Tegnap este elmentem futni. Egyébként utálok futni, de a cél érdekében bármit. : ) 40 percig kocogtam, kisebb megállásokkal, de így is büsze vagyok magamra. Ma nem volt alkalmam se futni, se tornázni, se a magam módján "normálisan" enni. Barátomnál aludtam, így rengeteget ettem. Nem mindig van ám ez, legtöbbször tudom kontrolálni magam, de ez sajnos így jött össze. Kereken 60kg voltam tegnap este, ma reggel is, sőt, most este is. Nem úgy tűnik, mintha visszahíztam volna valamennyit is, csak a lelkemnek nagyon nem tett jót ez a zabálás. Megettem 3 szendvicset (kenyér... áhh, legnagyobb ellenségem és ma még is "összebarátkoztunk" :S), egy túrórudit és 2szelet mogyorókrémes kenyeret. Barátomnál voltam egész nap, filmeztünk, Ő is evett, rám meg nagyon rám jött, főleg a tegnapi nap után, hogy muszáj lenne legalább egyszer ennem. Barátom is megjegyezte, hogy ennyi rám fért már.. Még sem bírtam ki, hogy ne sírjam el magam és ne sajnáltassam magam, hogy mennyire szerencsétlen vagyok, még ezt sem bírom ki... 

Holnap este átmegyünk egy másik városba bulizni, szóval muszáj lenne egy kicsivel többet enni a szokásosnál, nehogy összeessek. Előfordult, hogy egy nap tényleg nagyon keveset ettem, alig volt meg 100 kcal (egész nap csak dinnye), este elmentünk biliárdozni és nagyon rosszul lettem. De úgy látszik, voltam olyan erős lelkileg, hogy tudtam tartani magam. : )

Ma este Barátom kocsival volt, elmentünk a helyi "café"-ba, majd billiárdozni. Nagyon jól éreztem magam.

Egyébként, elég fura helyzet ez, amit kialakítok magamnak, mivel én még mindig nem azt látom, amit szeretnék, Barátom is tudja, hogy kövérebb voltam régebben és már kezdek alakulni, de nekem nagyon nem jó így sem. A probléma az, hogy elég nagy csípőm van és ezzel sajnos nem tudok mit csinálni, akármit csinálok, akármennyit eszem, tornázom, futok, a csípőm méretén nem tudok változtatni, még is azt gondolom, hogy egyszer leszek olyan szép vékony, amilyennek elképzelem magam...

Megyek zuhanyozni, holnap hosszú napom lesz... : )

" A tökéletességet akarom elérni. Minden alkalommal, mikor eszem, távol kerülök a célomtól. "

Szólj hozzá!

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr881280808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása