Nancy05 2009.08.01. 20:48

Nem csökken : (

Most éppen van annyi időm, hogy leírjam a mai napom... Kedves párom még készülődik, Én meg írok. : )

Tegnap Barátom nálam aludt, szerencsémre nem voltam éhes, így csak másfél melegszendvicset ettem egész nap, ami kb 100kcal-nak felel meg. Neki csináltam kb 5-öt, de már nem is kívántam.. Miután hazavittem, tornáztam itthon Rékára (youtube-on a van 5 percedre), egész jól bírom már : ) Futni sajnos nem volt időm elmenni, de ha minden jól megy holnap bepótolom.

Kíváncsi leszek a mai bulira, remélem jó lesz. Kocsival megyünk, én vezetek. Nem mertem kockáztatni, mi van, ha valami bajom lenne és várni kellene az 5 órási buszra. Így legalább bármikor haza tudok jönni.

Egyébként még mindig 60kg vagyok, sehogy sem akar lejjebb menni, de majd csak beindul... Leszek egyszer 55kg is. : ))

Úgy látszik indulhatunk, készen van a Kincsem... : ))

Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr861282003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása