A tegnap esti buli nem éppen úgy alakult, ahogy elképzeltük. 9 óra körül indult el a kiscsapat Debrecenbe a nagy buli reményében.. :P (Barátom, a testvére, a haverja és én.) Nem akartam alkoholt inni, egyrészt, mert történt nem olyan régen egy esemény, amikor nagyon ittas voltam és borzasztóan viselkedtem. (Szerencsére csak a szűk baráti társaság előtt.) Másrészt az alkoholban rengeteg kalória van (amit régen nem tudtam), így természetesen sztornó volt az ivászat. A többieknek persze nem :P Először egy kocsmába mentünk, ahol Ők alkoholt fogyasztottak, én pedig ásványvizet. Csocsoztunk kb 4x és nagyon jó volt. Igaz, hogy nem tudok játszani, de szeretek. : )) Majd miután úgy döntöttünk, elnézünk valami discoba, bejártuk a város szórakozóhelyeit, de egyik sem volt szimpatikus. Például a Nagyerdőnél 3 hely is van, de egyikben sem voltak sokan, a belépő viszont elég húzós volt. Illetve nekünk nem érte volna meg. A belvárosban is gyalogoltunk elég sokat, a végére eléggé kifáradtunk mindannyian. Végül találtunk egy helyet, ahol a belépő 1200 Ft volt, de 800-at le lehetett inni. Karaoke a neve. Érdekes volt hallgatni (józanon:D), hogy a sok ittas fiatal milyen "szépen" énekelt. : ) Nem mondom, volt egy-két csodabogár, akinek nem volt rossz hangja, de általában a pia és éneklés nem jó párosítás. : ) Egyébként egészen jól elvoltunk ezen a helyen. Sőt, egy csodás dolog is történt :P : ) Barátom a Múzeum előtt letérdelt és megkérte a kezem :D (Már másodjára:P) Elsőnek 2008. június 6-án, egy Borozóban, az én gyűrűmmel, most pedig azzal a gyűrűvel, amit a 18. születésnapomra kaptam tőle. (Mellesleg pont olyat vett, amilyen neki is van. Ez a mi "közös gyűrűnk".) Szóval tegnap volt a második előeljegyzésünk. : )) Mondanom sem kell, mennyire élveztem a dolgot. : ))

Hajnalban, fél 5 fele értünk haza. Barátom nálam aludt, 11 körül keltünk, nagyon fáradtan... :S Ma is csináltam Neki melegszendvicset (nagyon szereti : )), meg fagyit. Én csak egy melegszendvicset ettem vele és kevés fagyit. Viszont 5 óra fele nagyon megéheztem és ettem egy májkrémes kiflit csemegeuborkával. Nem így terveztem, de ez a nap is így sikerült evés szempontjából. Még mindig 60 kg vagyok. : (( 
Nem tornáztam ma, mert ahogy írtam, nagyon fáradt vagyok.. De holnap remélhetőleg duplán bepótolom...


Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr681283797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása