Nem tudom, meddig bírom még ezt, mert nagyon elegem van magamból. Tegnap nem ettem túl sokat, kb 6-700kcal-t, este pedig elmentem barátnőmmel inni. Boroskóla meg rumoskóla. Úristen... :S Eléggé berugtunk mind a ketten. Barátommal hazajöttünk, de előtte kiosztott, hogy miért kellett ezt csinálnom, teljesen jogosan. Másnap szinte szó nélkül ment el. Én nagyon rosszul voltam, mikor felkeltem. Úgy fájt a fejem, mintha szét akarna robbanni. Aludni sem bírtam tovább. Megittam rengeteg vizet, majd még rosszabbul lettem és kihánytam. Mamám hozott át egy tábla milka csokit, hogy nehogy lemenjen a cukrom és egyek valamit. A felét természetesen azonnal betömtem, majd lefeküdtem és aludtam tovább. Felkeltem, elmentem barátomhoz beszélni, idegesek voltunk, veszekedtünk. Majd hazajöttem, ettem egy kis sült krumplit meg rizst (nem tudom hány kcal volt, de biztos nem kevés). Majd a délután folyamán ettem fagyit, tejfölös tésztát meg kakaós csigát. Annyira teleettem magam, hogy hányingerem is lett, de nem hánytam ki. Borzasztóan érzem magam, egy tehén vagyok. 8-kor elmegyek futni, 9-re jön barátom és beszélgetünk. A futáshoz egyáltalán nincs kedvem, nem is érzem magam valami jól, de muszáj mennem, legalább ennyit mozogjak ma.

Amióta írom ezt a blogot egyáltalán nem úgy meg a fogyókúrám, ahogy előtte. Nem tudom, olyan ez, mint valami átok. : ( Egyre csak eszem és eszem és eszem és egyre kövérebb vagyok : ( Úgy érzem magam, mint egy jóltartott disznó. A súlyom még mindig 60 kg, de szerintem most vagyok 61 is. Legközelebb majd csak vasárnap szeretném mérni magam, remélem kibírom. Holnaptól viszont tényleg próbálom kerülni ezt a binge-rohamot ami rám jön. Ma sokat ettem, hátha holnap nem leszek olyan éhes. Ha éhes is leszek nem fog érdekelni, nem fogok enni!!!!! Utálom magam!!!! : (((

"Az vagy, amit eszel."

"Az éhség csak egy érzés."

Így van. Csak egy érzés. Nem engedem, hogy eluralkodjon rajtam. Minden étel undorító, mind hízlal!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr621301236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása