Nancy05 2009.08.23. 14:01

Nincs étvágyam

Ennek valamilyen szinten örülök is. Sőt, nagyon is örülök. Csak az okát nem tudom. Illetve, talán az, hogy születésnapomkor jóval többet ettem, mint szoktam: torta, pörkölt, kenyér, krumpli, stb... és valószínűleg jó ideig tele ettem magam. : ) Nem is bánom. Észre sem veszem, hogy nem eszem. Nagyon jól érzem magam így! : )

A születésnapom egyébként nagyon jó volt. Jól éreztem magam. Összejött a "család", ami annyiból állt, hogy a két Mama, Nagybátyám, Keresztapum, Apa, Testvérem és a Barátom. A kaja is nagyon finom volt, csak elég sokat ettem, ami után borzasztó bűntudatom volt. De másnap sem múlt el, ugyanis kaptam 3 doboz csokit, plusz egy hatalmas tábla csokit, szóval 3 napig csak ezeket ettem szinte. 3 nap alatt megettem az egészet. Végülis ennek örülök és jobb így, mert ha előttem van, nem tudom megállni, így, hogy nincs előttem, már nem gyötör a vágy. : )

Augusztus 20-án voltunk Lillafüreden, nagyon jól éreztem magam. Barátommal, szüleivel és a testvérével. Este pedig hazafele úton benéztünk Debrecenbe a Virágkarneválra, amiből nem sokat láttunk, mert rengeteg ember volt. De a tüzijáték... Ilyen szépet még eddig nem láttam. : ) Gyönyörű volt.

Egyébként még mindig 60kg vagyok, nem igazán akar mozdulni. Arra gondoltam, hogy a szünet utolsó hetében eljárok minden este 40percet futni. Suli időben úgysem tudok sűrűn menni, talán még szeptemberben. Már nem voltam egy jó ideje és hiányzik. : )

Komolyan rájöttem, hogy fogynom kell. Könnyebb akarok lenni, ha Barátom ölébe ülök, ne nyomjam össze. Nagyon szeretnék 50kg lenni, de attól messze vagyok és ugyebár ilyen távoli célokat nem tűzünk ki magunk elé. Tehát azon leszek, hogy (MAXIMUM!!) Karácsonyig 55kg legyek. Remélem hamarabb összejön, de ha nem és csak Karácsonyra, annak is nagyon örülni fogok. : ) Az az egészséges, ha nincs egyszerre nagy súlyvesztés. 5kg 4hónap alatt még ugyan kevésnek tűnik. : )) Lemehetne 50-ig is, csak amilyen lassan fogyok (lásd, még mindig 60 vagyok), nem hiszem, hogy összejönne. De idővel összejön és nagyon szép vékony leszek!! Utálom ezt a 6-os számot, szeretnék már ötvenakárhány kg lenni. És leszek is! Mert meg tudom csinálni, és mert bízok magamban!!!


A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr941332679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása