Nancy05 2009.08.06. 12:55

"Gyümölcsnap" :S

A tegnapi gyümölcsnapom egyáltalán nem úgy alakult, ahogyan terveztem. (Természetesen.) 5 óráig semmit nem ettem, utána Barátom Anyukája csinált rántott sajtot meg párolt rizst, ettem egy keveset, meg ettem egy kis dinnyét. Többet nem is bírtam volna...

Amióta itt "nyaralok" barátomnál, egyszerűen nem tudom folytatni a fogyókúrámat, mert az Anyukája mindig csinálja a finomabbnál finomabb kajákat, mindenki eszik és elég feltünő lenne, ha egyáltalán nem ennék. Pedig olyan szépen haladtam a célom felé... és haladok is, mert meg tudom csinálni és szép vékony leszek!!! Remélem... : (( Én bízom magamban!!

Tegnap egyébként tornáztam is a Rékára. Nagyon szeretnék elmenni futni is, csak egészségügyileg nem vagyok toppon a futáshoz. De amint tehetem, elmegyek.

Nem tudom pontosan mióta, de kb 3 napja már itt vagyok Barátomnál. Napi 1x hazamegyek, beszélek Apával, stb. Persze Barátom akkor is velem van, szóval már több, mint 72 órája egyfolytában együtt vagyunk. Én egyáltalán nem unom, sőt, nagyon jól érzem magam Vele. És ezzel szerintem (és szerinte is :P) Ő is így van. Tegnap beszéltük, hogy jó lenne ma lemenni ping-pongozni, legalább mozognék egy kicsit. : ) Ő most lement a testvérével edzőterembe már egy ideje, szóval hamarosan jön majd haza. : )

Nagyon szeretek itt lenni, Vele lenni, de sajnos itt nem tudom folytatni a fogyókúrámat. Nálunk kész lett a vendégszoba, jó nagy franciaágy meg minden. : )) Csak át/be kellene pakolni. Lehet, ha ma hazamegyünk hozzánk, akkor megcsináljuk és ott fogunk lenni. : ) Ott valamivel könnyebb lenne ez a "nem sokat evés", hiszen akkor én csinálnám a kaját és nem lenne bűntudatom, ha nem eszem.

Ma is Anyukája gofrit süt, nutellás is lesz, amit kifejezetten imádok, szóval ezt nem fogom tudni megállni. Egy db kb 100-120-150 kcal lehet, hiszen az üres 80 kcal, plusz rá az öntet... De nem fogok sokat enni, max 1-2 db-t és ma nem is eszem többet. Max még egy kis dinnyét, ha megéheznék, mert abban nincs sok kcal. : )

Egyébként azt álmodtam, hogy szeptemberben bementem a suliba és nagyon kövér voltam. Mindenki csodálkozott és ujjal mutogattak rám, mennyire meghíztam. Ez a rémálmom. Borzasztó volt... : ((

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr401292485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása