Én tényleg nem tudom már, mi van velem... Eddig olyan remekül ment minden, 59kg voltam reggel, erre eljöttem barátomékhoz és egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne egyek. Borzasztó rossz... Nem akarok hízni, sem így maradni, ahogy most vagyok, fogyni akarok!!!

Szóval az a lényeg, hogy vasárnap este is nálam aludt barátom. Igazából szinte mindig együtt vagyunk, főleg így nyáron és próbálunk minél több időt együtt tölteni, amíg lehet, ugyanis nekem nemsokára érettségi és kevesebb időm lesz... :S Nah... nálam aludt, felkeltünk csináltam Neki (megint) melegszendvicset, Én is ettem 1-et, Ő kb 3-4-et + fagyiztunk. : )) Utána hazavittem, apummal pedig elmentünk vásárolni. Igazából valami aranyos, egyrészes, nyári ruhát szerettem volna, max térd felettig érőt, de mivel nem találtam egy normális darabot sem, találtam egy nagyon édes farmerszoknyát, amit majd be is fogok ide másolni. Nekem nagyon tetszik, csak ez az egy volt és pont a méretemben. Nagyon örültem neki. : ))

Miután hazajöttünk, apa csinálta az ablakokat (redőny, szúnyogháló, stb...), mert nem régen lett kicseréltetve az ablak mind az alsó-és felsőszinten. Én unatkoztam, tévét néztem, megéheztem... így megettem egy májkrémes kiflit csemegeuborkával. Tudom, nem kellett volna, de egyszerűen nem bírtam ki... : ((

Tegnap este elmentünk barátommal sétálni a városban. Nagyon szeretem a nyarat, rengeteg túrista, külföldiek, a lényeg, hogy nagy mozgás van, ami nagyon tetszik. : ))

Barátom természetesen nálam aludt, de alig bírtunk aludni a nagy melegben. Minden 10 percben felkeltem. Hajnalban kb 5-től tudtam aludni olyan 10 óráig... :S Kellemes volt. Majd eljöttünk barátomékhoz, Anyukája csinált finom tejfölös tésztát... Nem bírtam megállni... olyan finom volt, úgy élveztem, hogy eszem... régen volt ilyen. : )) Plusz ettem egy sütit is, természetesen csokis volt. Áhh... : ))) Aztán éjfél fele csináltam Neki és magamnak szendvicset, úgy voltam vele, h ha már egész délután ettem, ez már nem oszt nem szoroz. Emellett megettem egy kisebb szelet mogyorókrémes kenyeret. Annyira jól esett és annyira jól érzem most magam. : )) Tükörbe azért sem nézek és a súlyomat csak azért sem mérem meg.

Holnapra gyümölcs napot terveztem. Itt alszom barátomnál, van itthon dinnye, azt itt eszem, otthon pedig majd max egy banán vagy alma. Most valahogy nem érzem magam olyan rosszul, hogy megállás nélkül ettem, nem gondolok bele, hogy úristen, ez most hány kcal lehetett, vagy hogy, úristen, mennyit mutathat a mérleg... Most csak boldog vagyok. : )) Kell egy ilyen nap is... Aztán jöhet a jól bevállt szenvedéses fogyókúrás módszer, ami meghozza az eredményt. Csak elég lassan... :S

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr221289538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása