Nancy05 2009.09.09. 15:26

Fogyókúra

Hm... Arra gondoltam, hogy mivel elég kevés időm van, most már nem fogom leírni, hogyan telik az egész napom.. Egyébként mind szinte ugyan úgy, hiszen reggel fél 8-tól 1-ig, de van, hogy fél 4-ig suli, utána itthon kicsit punnyadás, majd tanulás, majd találkozom Barátommal és mire lefexem, az általában mindig éjfél fele van. Tehát már egy hete hétköznaponként 5órát alszom. Nem valami sok. De emellett szinte semmit nem eszem, max 100-200kcal-t és még sincs hál'istennek semmi bajom. Nem esek össze, nem szédülök, nem fáj a fejem. Nem tudom, hogy csinálom, de erős vagyok. : )) És az is leszek és elérem az 55kg-omat Karácsonyra. : )

Most már  minden este feljövök és leírom mit ettem aznap. Na jó, ha nem is tudok minden este, de minden másnap vagy ahogy tudok.

Egyébként 59-60kg között vagyok, még mindig. Nem ajánlom senkinek ezt a fogyókúrás módszert, hiszen alig lehet vele fogyni (tapasztalat), csak az a helyzet, hogy most már nem tudom abbahagyni. Minden gondolatom az evés-nem evés között forog, mi hány kcal, hány centit mentem össze, sokszor nézek a tükörbe és csalódott vagyok, hogy milyen kövér vagyok még mindig... Most lesz október fele egy éve, hogy elkezdtem a súlyommal foglalkozni... De határozottabban csak július eleje óta. Nem tudom, meddig fogom bírni, de ha törik, ha szakad leszek én egyszer 50kg is!!!!

: (


A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr861371165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása