Nancy05 2009.08.08. 23:05

A mai nap

Tegnap este elmentünk Barátommal sétálni a városba. Egész nap alig ettem, és mostanában nem igazán vagyok hozzászokva ahhoz, hogy keveset eszem, így tegnap este a séta után megettem 2db szendvicset meg mézessütit. Nagyon finom volt, de hajnalban ettem, 1 óra fele, úgyhogy nem igazán kellett volna, de ez is így jött össze.

Itt aludtam Barátomnál, "korán" keltünk, hazahozott, mert pakolnom kellett itthon, hiszen úgy volt, hogy délben indulunk Kabára a Keresztcsaládjához. Otthon megittam egy energiaitalt (cukormentest:P), meg ettem 2 szelet győri édes jóreggeltet, ami kb 100 kcal volt. Majd Barátom értem jött és jöttünk vissza hozzájuk. Anyukája csinált szendvicset és megettem belőle 1-et, ami kb szintén 100 kcal lehetett. Ez eddig 200 kcal volt. Úgy terveztem, hogy a vendégségben nem fogok enni, hiszen pacalpörköltöt csináltak és azt nem szeretem. Egész nap rohangáltunk a kertben, van 2 kicsi unokatestvére Barátomnak meg egy édes kiskutya (dalmata:P) és szinte végig velük voltam. 7-8 óra fele kész lett a kaja. Megint nem bírtam megállni, hogy ne egyek és egyre jobban elegem van magamból és full kivagyok ettől az egésztől... Ettem főtt krumplit pörkölttel (természetesen hús nélkül) és minél kevesebb szafttal meg persze 2-3 szelet kenyeret, ami eleve 2-300 kcal. Szóval ez a pörköltös cucc kb 500-600 kcal volt, az egész mai napom majdnem 1000 kcal!!! Úristen, leírni is rossz... Holnap vasárnap... És azt hiszem, itt lett elegem ebből az egész fogyókúrás témából és abból, hogy az egész életem az evés-nem evés körül forog. De nagyon jól tudom, hogy idegességből írom ezeket, és ha tükörbe nézek egyből hányingerem lesz magamtól. Szóval holnaptól nem fogok enni megint. És bízom magamban, hogy össze fog jönni és elérem amit szeretnék... és tök jó, hogy szinte minden blogbejegyzésemet ezzel a mondattal fejezem be. Kár, hogy mindez a jövőre vonatkozik és a jelenben egyáltalán nem az van, amit szeretnék... : (((


A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr201297447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása