Nancy05 2009.08.15. 23:32

500 kcal alatt

Na, ma sikerült 500 kcal alatt ennem. : ) Egész büszke vagyok most magamra : )) Egész nap ettem 2db főtt tojást (2x66kcal=132kcal), plusz emellé kevés franciasaláta (kevés zöldség,1kanál tejföl,kevés majonéz, kb 150kcal /vagy max 200/), plusz Barátomnál egy szelet kenyér töltöttkáposzta levébe mártva (kb 100kcal). Szóval így maximum összesen: 432 kcal. Uhh, így összeszámolva elég soknak tűnik... max 300-ra tippeltem, de mindegy, jó ez így is.

Holnap lesz megtartva a születésnapom, szóval nagyon vissza kell fognom magam, hogy nehogy binge legyen belőle... : (( Már előre félek a holnaptól. Lesz húsleves (amit imádok, főleg, hogy Apa csinálja : ))), birkapörkölt krumplival (erre kell jobban vigyáznom, hiszen a krumpli kalóriabomba:S), plusz emellett kókuszkocka (amiből egy darab 250kcal körül van!!), gyümölcstorta (ami nem tudom pontosan hány kcal lehet, de biztos nem kevés), meg lesz zserbó (amit szerencsére nem szeretek :P).

Megyek zuhanyozni, mert elég fáradt vagyok... Majd holnap írok, hogy éltem meg... : (

Szólj hozzá!

Címkék: 500 kcal

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr61312118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása