Még mindig 60 kg vagyok. Amit igazából nem is csodálok, hiszen egyre többet eszem. Tegnap előtt ismét rám jött egy binge roham, pedig már nem is voltam olyan éhes, csak rájöttem, hogy milyen régen nem ettem úgy, mint a régi szép időkben. Így hát sütöttem egy kis krumplit, főztem egy virslit, ettem kb 4-5db kovászos uborkát + nasinak egy győri édes jóreggelt. Annyira tele lettem, hogy nagyon. Alig bírtam mozdulni. Este el akartam menni futni, de nem bírtam. Helyette barátommal mentünk sétálgatni a városban. Majd ott aludtam náluk. Dél körül jöttem haza biciklivel. Délután mentem vissza hozzájuk. Nemsokára itt a szülinapom és az Anyukája még nem is olyan régen mondta nekem, hogy majd elmegyünk együtt és veszünk nekem egy ruhát. Elég furcsán éreztem magam, hogy a barátom családja meg én elmegyünk együtt ajándékot venni nekem... :$ A fiúk is bejöttek a boltba, de hamar ki is mentek, mert megunták a várakozást. : ) Sikerült választanom egy fekete, mintás, kivágott felsőt, nagyon szép. : ) Ezután jött számomra a fekete leves. Elmentünk egy cukrászdába. Egész nap olyan jól tartottam magam, nem ettem szinte semmit itthon, csak Barátoméknál egy kis makarónit. Nem is kívántam igazából az édeset. Alig tudtam választani. Volt fagylaltkehely, palacsinták, koktélok... A koktélokat későn vettem észre... így egy nutellás palacsintát választottam. Nagyon finom volt különben. Legszivesebben nem kértem volna semmit, de hogy nézett volna ki, hogy miattam megyünk el egy cukrászdába a barátom családjával és pont én nem rendelek semmit, csak egy ásványvizet?! :S Nem baj, végülis nagyon jól éreztem magam velük, ezt a pár kalóriát meg ledolgozom. : )

Nem régen keltem, 3 órakor megyünk be Apuval Debrecenbe valami szép ruhát venni nekem. Nem szándékozom enni, de egy almát lehet megeszek, nehogy rosszul legyek.

Most pedig megyek és tornázom egyet... : )

A bejegyzés trackback címe:

https://nancy05.blog.hu/api/trackback/id/tr341309007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása